سفارش تبلیغ
صبا ویژن

باز هم اسباب کشی!!

اینجاخلوت و با صفاست ولی همسن ابتکار انتخاب مطالب برای نشریه وبلاگ که امکان حذف و خارج شدن از حوزه ش وجود نداره، یه حس تحت کنترل بودن به آدم میده و مدام بهش میگه «حواسم بهت هستا»!..خب این خیلی جمله دوست داشتنی برای تناوبی شنیدن نیست. به علاوه، بعد از انتخاب سعی می کنن عنوان رو فورا صاحب محتوا کنن و برای مطلب ارزش بیافرینن.ارزشی که درش نیست.این رو بذاریم کنار ناموجود بودن صفحه داخلی،غیبت فهرست برچسبهای مطالب،توی قالب.نا ممکن بودن پاراگراف بندی پاسخ کامنتهایی که قرنی یک بار از اینجا عبور می کنن و ...

خب شما باشید لابد تحمل می کنید چون این قدر خوب می نویسید و نوشتن این قدر مرکز توجهتونه که شاید اصلا متوجه این حواشی نشید اما خب من که شما نیستم، پس نوشتههام رو میذارم توی جیبم و میبرم یه جای دیگه که به نظر میاد دست کم این مشکلات رو نداشته باشه (و مشکلات دیگه ای داشته باشه). 

از اونجایی که عضویت توی سایت picofile برای انتشار عکس و غیره و ذلک به معمای عضویت توی بلاگ اسکای هست و منم دیگه حوصله دنبال جا گشتن ندارم پس اثاثیه ام رو از این اتاق بردم اون اتاق و یه بار دیگه پسوند بعد از taccuino رو عوض کرده م. گمونم چهارمین باره و این یعنی خیلی! ..مسخره است ولی خب راه دیگه ای به ذهن من نمیرسه. سعی می کنم همون مختصر کامنتهای این صفحه رو هم به آدرس جدید منتقل کنم(انگشت شمار بودن کامنتها این کار رو ممکن میکنه).

نشونی:

Taccuino.blogsky.com


» نظر